4 October 2022

Jak jeść, aby nie tyć?

Powtarzamy sobie dość często, że zaczniemy jeść mniej bo nasza waga nie jest zadowalająca a i figura nie najlepsza. Zamiast planować albo rezygnować z jedzenia zacznijmy myśleć, a przede wszystkim postępować racjonalnie. Należy zdać sobie sprawę, że tak naprawdę powstrzymywanie się od spożywania posiłków niczemu dobremu nie służy i skutek może być zupełnie odwrotny. Otóż głodząc się sprawiamy, że nasz organizm zaczyna gromadzić kalorie na wypadek, gdybyśmy zaprzestali mu ich dostarczać, pojawiają się wówczas problemy ze strony układu pokarmowego. Zatem ważne jest, aby jednak jeść i to jeść dość często jednak w nieco mniejszych ilościach. Podobnie jak regularne ćwiczenia tak i regularne spożywanie posiłków przynosi naprawdę dobre efekty. Z dotychczasowej diety powinniśmy wyeliminować przede wszystkim wszelkie fast foody na rzecz lekkostrawnych sałatek warzywnych. Wskazane są wszelkie warzywa zielone, zwłaszcza gdy wiosną czy latem nie trudno o świeże warzywa: ogórki, sałatę, pomidory. Oprócz tego, że nie są one kaloryczne to dostarczają do naszego organizmu wielu cennych witamin, które poprawiają funkcjonowanie naszego organizmu oraz wpływają pozytywnie na naszą odporność.

Previous post Dlaczego warto jeść kapustę
Next post Dlaczego powinniśmy jeść jogurt